Koszty dostawy:

Wysyłka towarów dla obszaru Rzeczpospolitej Polskiej:

Wysyłka zwykle realizowana jest do 24h od potwierdzenia płatności (nie dotyczy przesyłek pobraniowych). Zamówienia za pobraniem realizujemy do 24h od otrzymania zamówienia. Czas realizacji - 24h dotyczy dni roboczych. Zastrzegamy sobie możliwość wysłania paczki w dłuższym terminie w wyjątkowych przypadkach, np. przy konieczności specjalnego opakowania lub w przypadku produktów, które wymagają dodatkowych czynności, takich jak np. lutowanie i cięcie na wymiar lub w przypadku konieczności sprowadzenia elementów zamówienia nieoferowanych w sklepie, na wyraźną prośbę kupującego.
Koszty dostawy zależą od sposobu płatności i ilości zamówionego towaru i wynoszą:

płatność z góry:

  • Odbiór w punkcie (Poczta Polska: Orlen, Ruch, Żabka, Freshmarket) - 9,40zł (dostawa w ciągu 48h w dni robocze)
  • Kurier 48 Standard - 10,47zł (dostawa w ciągu 48h w dni robocze)
  • Inpost Paczkomaty 24/7 - 13,53 zł (dostawa w ciągu 24h w dni robocze)
  • DPD kurier, przedpłata - 15,38 zł (dostawa w ciągu 24h w dni robocze)

System automatycznie wylicza ilość paczek.

pobranie:

  • Odbiór w punkcie pobranie (Poczta Polska) - 11,50zł (dostawa w ciągu 48h w dni robocze)
  • Kurier 48 Pobranie - 14,00zł (dostawa w ciągu 48h w dni robocze)
  • Inpost Paczkomaty 24/7 pobranie - 14,00zł (dostawa w ciągu 24h w dni robocze)
  • DPD kurier, pobranie - 17,00zł (dostawa w ciągu 24h w dni robocze)

System automatycznie wylicza ilość paczek.

Ilość paczek w ramach jednego zamówienia jest uzależniona od gabarytów i ilości zamówionych produktów. 

 

Do każdego zamówienia przesyłamy pocztą e-mail dokumenty sprzedaży (faktura, gwarancja).

 

Dostawa towarów dla pozostałych krajów:

płatność z góry:

  • Przesyłka rejestrowana zagraniczna Poczta Polska - cena i czas dostawy w zależności od kraju docelowego

Możliwość dostawy oraz koszty są szacowane indywidualnie, w zależności od wymiarów, wagi paczki, kraju dostawy oraz rodzaju firmy kurierskiej (poczta, DHL). Wymagany jest uprzedni kontakt mailem lub przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce "Kontakt".

 

UWAGA!!

Prosimy w momencie odbioru paczki i w obecności kuriera sprawdzić, czy produkty w paczce nie są uszkodzone (stłuczone, zgniecione itp.), nawet jeśli stan opakowania nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia części lub całości towaru, proszę szkodę zgłosić kurierowi i zażądać sporządzenia protokołu. Proszę też zwrócić uwagę, aby kurier nie pisał w protokole nieprawdy, w szczególności nie odznaczał opcji złego zabezpieczenia towaru na czas transportu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu mogą Państwo samodzielnie dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej lub przekazać to postępowanie nam, wysyłając nam pocztą e-mail sporządzony protokół szkód.

Zapewniamy, że produkty wysyłane przez nas są całe i nieuszkodzone w momencie nadawania przesyłek do klientów. Paczki są starannie pakowane i oznaczone wyraźnie czerwoną nalepką NIE RZUCAĆ/FRAGILE.

Śledź nas na Facebooku