Koszty dostawy:
Wysyłka towarów dla obszaru Rzeczpospolitej Polskiej:
Wysyłka zwykle realizowana jest do 24h od potwierdzenia płatności (nie dotyczy przesyłek pobraniowych). Zamówienia za pobraniem realizujemy do 24h od otrzymania zamówienia. Czas realizacji - 24h dotyczy dni roboczych. Zastrzegamy sobie możliwość wysłania paczki w dłuższym terminie w wyjątkowych przypadkach, np. przy konieczności specjalnego opakowania lub w przypadku produktów, które wymagają dodatkowych czynności, takich jak np. lutowanie i cięcie na wymiar lub w przypadku konieczności sprowadzenia elementów zamówienia nieoferowanych w sklepie, na wyraźną prośbę kupującego.
Koszty dostawy zależą od sposobu płatności i ilości zamówionego towaru i wynoszą:
płatność z góry:
- Kurier 48 Standard - 14,00 zł (dostawa w ciągu 48h w dni robocze)
- Inpost Paczkomaty 24/7 - 12,98 zł (dostawa w ciągu 24h w dni robocze)
- DPD kurier, przedpłata - 16,37 zł (dostawa w ciągu 24h w dni robocze)
System automatycznie wylicza ilość paczek.
pobranie:
- Kurier 48 Pobranie - 17,99zł (dostawa w ciągu 48h w dni robocze)
- Inpost Paczkomaty 24/7 pobranie - 16,97zł (dostawa w ciągu 24h w dni robocze)
- DPD kurier, pobranie - 19,00zł (dostawa w ciągu 24h w dni robocze)
System automatycznie wylicza ilość paczek.
Ilość paczek w ramach jednego zamówienia jest uzależniona od gabarytów i ilości zamówionych produktów.
Do każdego zamówienia przesyłamy pocztą e-mail dokumenty sprzedaży (faktura, gwarancja).
Dostawa towarów dla pozostałych krajów:
płatność z góry:
- Przesyłka rejestrowana zagraniczna Poczta Polska - cena i czas dostawy w zależności od kraju docelowego
Możliwość dostawy oraz koszty są szacowane indywidualnie, w zależności od wymiarów, wagi paczki, kraju dostawy oraz rodzaju firmy kurierskiej (poczta, DHL). Wymagany jest uprzedni kontakt mailem lub przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce "Kontakt".
UWAGA!!
Prosimy w momencie odbioru paczki i w obecności kuriera sprawdzić, czy produkty w paczce nie są uszkodzone (stłuczone, zgniecione itp.), nawet jeśli stan opakowania nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia części lub całości towaru, proszę szkodę zgłosić kurierowi i zażądać sporządzenia protokołu. Proszę też zwrócić uwagę, aby kurier nie pisał w protokole nieprawdy, w szczególności nie odznaczał opcji złego zabezpieczenia towaru na czas transportu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu mogą Państwo samodzielnie dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej lub przekazać to postępowanie nam, wysyłając nam pocztą e-mail sporządzony protokół szkód.
Zapewniamy, że produkty wysyłane przez nas są całe i nieuszkodzone w momencie nadawania przesyłek do klientów. Paczki są starannie pakowane i oznaczone wyraźnie czerwoną nalepką NIE RZUCAĆ/FRAGILE.