Sposoby dostawy

Koszty dostawy:

Dostawa towarów dla obszaru Rzeczpospolitej Polskiej:

Towar zwykle wysyłamy do 48h od potwierdzenia płatności (nie dotyczy przesyłek pobraniowych). Zamówienia za pobraniem wysyłamy do 48h od otrzymania zamówienia. Czas wysyłki 48h dotyczy dni roboczych. Zastrzegamy sobie możliwość wysłania paczki w dłuższym terminie w wyjątkowych przypadkach, np. przy konieczności specjalnego opakowania lub w przypadku produktów, które wymagają dodatkowych czynności, takich jak np. lutowanie i cięcie na wymiar lub w przypadku konieczności sprowadzenia elementów zamówienia nieoferowanych w sklepie, na wyraźną prośbę kupującego.
Koszty dostawy zależą od sposobu płatności i ilości zamówionego towaru i wynoszą:

płatność z góry:

  • Poczta Polska - list polecony - 9.80 zł
  • Poczta Polska - list polecony, priorytetowy - 10,00 zł

System automatycznie wylicza ilość paczek.

pobranie:

  • Poczta Polska - pobranie - 16,99zł (całkowity koszt wysłania jednej paczki)

System automatycznie wylicza ilość paczek.

Ilość paczek w ramach jednego zamówienia jest uzależniona od gabarytów i ilości zamówionych produktów. 

 

Do każdego zamówienia przesyłamy pocztą e-mail dokumenty sprzedaży (faktura, gwarancja).

 

Dostawa towarów dla pozostałych krajów:

płatność z góry:

  • Poczta Polska - list polecony - 20,00 zł (całkowity koszt wysłania listu do 0,35kg)

Możłiwość dostawy oraz koszty są szacowane indywidualnie, w zależności od wymiarów, wagi paczki, kraju dostawy oraz rodzaju firmy kurierskiej (poczta, DHL). Wymagany jest uprzedni kontakt mailem lub przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce "Kontakt".

 

UWAGA!!

Nie odpowiadamy jako sklep za uszkodzenie produktów w czasie transportu/dostawy do klienta.

Prosimy w momencie odbioru paczki i w obecności kuriera sprawdzić, czy produkty w paczce nie są uszkodzone (stłuczone, zgniecione itp.), nawet jeśli stan opakowania nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia części lub całości towaru, proszę szkodę zgłosić kurierowi i zażądać sporządzenia protokołu. Proszę też zwrócić uwagę, aby kurier nie pisał w portokole nieprawdy, w szczególności nie odznaczał opcji złego zabepieczenia towaru na czas transportu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu mogą Państwo samodzielnie dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej lub przekazać to postępowanie nam, wysyłając nam pocztą e-mail sporządzony protokół szkód.

Zapewniamy, że produkty wysyłane przez nas są całe i nieuszkodzone w momencie nadawania przesyłek do klientów. Paczki są starannie pakowane i oznaczone wyraźnie czerwoną nalepką NIE RZUCAĆ/FRAGILE.